Important: These forums are for discussions between SkyDemon users. They are not routinely monitored by SkyDemon staff so any urgent issues should be sent directly to our Customer Support.

Eigene Symbole und Markierungen in SkyDemon


Author
Message
pbh
p
Forum Newbie (4 reputation)Forum Newbie (4 reputation)Forum Newbie (4 reputation)Forum Newbie (4 reputation)Forum Newbie (4 reputation)Forum Newbie (4 reputation)Forum Newbie (4 reputation)Forum Newbie (4 reputation)Forum Newbie (4 reputation)
Group: Forum Members
Posts: 1, Visits: 0
Ich habe auf meinen ICAO-Karten um einzeln Objekte einen Kreis (z.B. 5 nm) gezogen. Kann man in SkyDemon so etwas selber einfügen, wenn man z.B. eine Route ersellt?

grahamb
grahamb
Too Much Forum (4.8K reputation)Too Much Forum (4.8K reputation)Too Much Forum (4.8K reputation)Too Much Forum (4.8K reputation)Too Much Forum (4.8K reputation)Too Much Forum (4.8K reputation)Too Much Forum (4.8K reputation)Too Much Forum (4.8K reputation)Too Much Forum (4.8K reputation)
Group: Forum Members
Posts: 508, Visits: 25K
[quote]
pbh - 9/22/2023 10:19:01 AM
Ich habe auf meinen ICAO-Karten um einzeln Objekte einen Kreis (z.B. 5 nm) gezogen. Kann man in SkyDemon so etwas selber einfügen, wenn man z.B. eine Route ersellt
Sie können in der Windows-Version „Benutzerdefinierte Daten erstellen“ verwenden und diese dann in der Cloud speichern. Hier ist eine Grafik und Daten, die ich eingegeben habe, um sie zu erstellen. (Bitte verzeihen Sie mein Deutsch!)


GO

Merge Selected

Merge into selected topic...



Merge into merge target...



Merge into a specific topic ID...




Reading This Topic

Login

Explore
Messages
Mentions
Search